Monday, July 25, 2011

Rayyan Admitted @Bintulu Medical Centre


tgh tunggu Doktor amik blood..dia blurr time ni xtau apa yang akan terjadi



dah lepas amik blood+drip..kene sorong ke wad level 3..sib baek nangis kejap je. akupun ngeri tgk doktor masukkan jarum tu kat tangan kirinya.




Last sunday,pegi klinik Dr. Ho sbb rayyan cherry berry dari hari rabu.
Asalnya,dia berak dlm sluar time kat kindy..aku ignore je,ala biasa la
budak2 kan..ntah apa yg dimakan then asal mlm jer muntah2, no appetite, monyok & lesu jer..sampai ke pagi ahad dok berak dlm sluar..si danish yg jd reporter..
siap jerit2..ma, yum berakkkkkk!!!!!..rasanya jiran sebelah pun bleh dengo.

maka bermula la episod duka.kat klinik,punya la ramai budak cherry berry ni.
1 row semua lembik. Nurse2 pun suap ubat/susu khas. rayyan pun kene gaktp dia xleh telan ubat tu, muak agaknya. Aku nak sua air dorang x bg.Dr. Ho soh masuk wad je masuk air sblm tu kene wat blood test dulu.


peace yo!!..kat dlm wad. 1st class room
konon2 cool la kan
kene masuk air 3botol air & antibiotik 2 trip..

maka berkampung la aku kat wad. Mlm2 tdo ngan si danish,hubby balik umah.
Nasib baik sehari jer. Tupun dah pkl 4 ptg br Dr. Ho naik cek balik,
Rayyan masih ada fever sket
tp dia bg balik sbb aku dah buat muka kesian.hahaha...
boring la kat sini,intenet line punya la slow ada wi-fi pun x bleh pakai.
Malam2 aku terjaga sbb terdengar bunyi kuat org buka pintu..huhu..apakah??..
hospital ni baru lg,swasta kan mana ramai org,then blakang plak kubur kristian. err..camner la nurse2 yg keje malam ek,x takut ke??

oh ye, Doktor yg amik darah rayyan adalah doktor yg sama treat danish for sembelit.
haha..malu aiii..lepas ni saya xmo jumpa doktor lg hokkey..
sorang sembelit,sorang cirit birit..
elok sgt la tu kan :)


No comments:

Post a Comment