Monday, July 25, 2011

Farley Member Day



Supermarket paling glamer kat Bintulu ada buat Member Card Day dari 22hb-24hb. No choice la kan sbb sini mana de Jusco,Giant,Parkson or whatsoever. Parking mmg penuh,org pun non stop datang dan pergi.

parking kat tepi stesyen minyak pun penuh. Shell saja je boh penghadang kat tpt parking dia so that others xleh park situ..dengki arr..



byk keta ngah beratur..gambo kabur almaklumlerr kamera cap ayam kan.aku manade dslr bagai.
Dalam pd ramai2 org tu,we all pegi gak hari jumaat lepas santap.
Sbb barang dapur memang abis. Lgpun nak bli jajan nak letak dlm goodie bag
besday rayyan next week. Orang mmg ramai,nak jalan pun payah,nak membayo lg seksa.
tgh2 beratur, hobi aku mmg suka tgk org,sapa yg terperasan tu mintak maap la yer.


Ada 1 chinese lady ni sampai 2 trolley beli brg, cashier tu pun dah lenguh scan
semua barang dia x abis2. byk betul, stock setahun ke?
dlm pada2 aku ingat barang dia dah abis tu, dtg lagi adik dia boh maggie 4 bungkus..
camni bila nak abih wei..


dpn aku plak, laki bini penuh gak trolley..xde masalah nak membeli tp ada masalah nak membayo..alahai,sediakanla duit cukup2 wei, agak2 la kan,
dia belanja sampai 200++ hengget pastu duit lak x cukup siap korek semua poket yg ada.
adeh la..


punyala penat beratur,esoknya laki aku demam..hahaha..ngada2..

No comments:

Post a Comment