Monday, July 18, 2011

My Son Wont Call Me Mom

halloo..bleh berkenalan?

nama sy rayyan haziq a.k.a ryan giggs


Ini budak aku xtau apa masalahnya...xpenah nak panggil aku mama. Dah mcm org putih panggil emaknya ngan nama. Tp bukan la nama betul aku. Dialog dia :-

"B, nak susu"
"B, nak mandi"
"B, cuba tgk ni"

He call me B. Sejak usianya 3 tahun. Byk kali dah betulkan,dont call me b dear,call me mama..but then,he forgot.

B is what my husband call me. B is for babe@baby. Time dating, dok panggil aku baby..dah kawen,geli buah pinggang aku, letak short form B suda...
disebabkan sejak kecik dah dgr panggilan tu, maka sebatilah nama tu dgn jiwanya..
apsal anak org lain xde pun menghadapi masalah ni? kene kat anak aku jer..huhu..

erm,what can i say?
please dont call me baby,honey, errrr...geli mama ;)

2 comments:

  1. Hafiz dl dia panggil aku 'Umi', pengasuh dia. So utk train lidah dia, bl dia panggil 'umi', aku wat dunno je smpla dia panggil 'ibu'....

    ReplyDelete
  2. aku dah penah wat xtau ..tp mkn dia terjerit2 lak panggil aku. bingit telinga. sampai aku pun dah terbiasa dgn panggilan 'b' dia.

    ReplyDelete