Thursday, July 14, 2011

Bila Aku Sakit....Apa Pun Xbleh


erm..sejak hari rabu,batuk aku datang balik. Non stop batuk2 dah mcm citer kat drama yg end up kuar darah tu..hukhuk..cuma part aku xde kuar darah la. Tekak teramat gatal merenyam ngalahkan tuan punya badan.asal mkn je batuk2. Air dah berbotol2 aku minum still mcm tu gak. Ubat batuk 2 kali dah tukar brand,Hurix ke breaccol. sengal. Bila batuk kuat sgt,kepala pun sakit,dada pun semput,ngan perut2 pun tegang.

Nak melayan pakwe kecik pun xbleh.aku biarkan je dia main sorang2. time2 sakit ni,kesabaran sgtla tipis. Mula la cpt naik angin,lg2 dpt pakwe kecik cam dia kan..Nak itu,nak ini..kang ko baru nak duduk,dia mintak susu plak,baru nak rehat,dia nak berak plak. Pakwe kecik ni mmg byk songeh. Seksa la bini ko esok dpt laki camni..semua benda nak dan dan tu jugak kan. ikut pangai sapa la ko ni..hehe..

Malam semalam, p la klinik Lau,tutup plak. Time aku sakit baru ko nak tutup kan. Selalu manjang buka,klinik lain selalu rame org. Nak tak nak g la LKB, hopefully dpt jumpa Dr. lawrence yg lemah lembut tu. tp malang,Dr. lain but still efficient. Dr. advice no makanan bergoreng,no pedas2,semua kasi rebus & jgn basuh kepala..aik, 1st time kene nasihat camni. Xbleh basuh kapla ka dr. Aiseh,tp sampai bila????....harini pun xtau apa menu aku sekeluarga. Kalo dah semuanya rebus kan..mkn bubur je la ngan telo rebus,ikan rebus&sayo rebus.




*pg2 cik hubby sms soh mkn antibiotik then request wallet baru for his next coming birthday..hoho..bleh plak main request2 ye yang. wallet brand apa u nak, brand cap ayam bleh?? bajet terlebih bulan ni la yang sbb aku giler p bli something unnecessary..cam biasa la kan

No comments:

Post a Comment