Tuesday, December 18, 2012

LEGOLAND NUSAJAYA 21HB NOV

Alhamdulillah ada rezeki lebih nak bawa anak2 pegi
 Legoland last november
tu pun agak last minit tp sempat dapat discount beli tiket legoland
melalui online tp dgn syarat pembelian sebelum
7hari dari tarikh kita nak pegi tu
we all just byr rm375 jer tuk 2 dewasa 2 kanak2

bergambar kat entrance gate..cuaca dah stat panas time ni

cari tpt teduh sket nak bergambar
asal nampak tulisan legoland jadila kan

kalo x silap tpt ni yg ada 2 jenis roller coaster
tp yg ni jenis pendek jer..ko naik kejap je da sampai
ada la dlm 2 pusingan
bdk 4 thn bleh msk
mmg giler cam nak tercabut kepala aku time roller coaster tu menjunam
danish plak bleh gelak2

danish ngan papa je yg berani main byk games


weee...langsung x nangis budak tu
kalo aku dah gayat

                          @driving school                       
kat boating school
beratur panjang time nak naik
boat ada la dlm 4-5 biji
i x naik..jd tukang amik gambo je huhu

we all masuk jam 1030 pg then kul 1ptg kuar
penat ya ampunn

No comments:

Post a Comment