Tuesday, December 18, 2012

JOHOR PREMIUM OUTLET (JPO)


Lepas pegi Legoland
we all decide trus pegi je ke JPO sbb masih awal lg
naik taxi ke sana kene cas rm60 huahua
sampai2 je gerimis
so gamba x byk amik

1 kemestian tuk bergambar di sini
even xbli apa2 masuk pun tidak huhu


                                              
bli apa kat sini?
erm ada la rembat sepasang baju adidas tuk aku ngan En. M
overall brg2 kat jpo ni buruk2 la, erm maksud aku outdated
bg aku la bg org lain x kot
actually aku nak bli jeans levis
msk kedai mmg langsung aku x berkenan
promoter pun x pandang aku..huhu..
jumpa padini store beli 2 helai bj aku + 2 helai bj rayyan
En. M bli selai kemeja yg lain dia p bli kat Tommy..
jadi la kan dari x beli apa2
dah la datang dari jauh harus la membeli even selai dua

No comments:

Post a Comment