Thursday, January 17, 2013

PERMULAAN TAHUN 2013 YG SIBUK

Selamat Tahun Baru Semua!!
tahun baru ni mesti dok sebuk dgn azam2 baru..
aku xpayah nakdi tanya psl azam2..mmg xde..
yg ade cuma wishlist yg panjang
Alhamdulillah semua wishlist aku tahun lepas dah tercapai :)

I'm Bz,bz,bz,bz like bees
ngalahkan perdana menteri
padahal anta anak sekolah je pun..poyo!
Pepagi kene wat bekfes, siapkan danish pastu anto danish+hubby ke destinasi masing2
Balik umah plak wat keje umah yg never finish + soh rayyan wat revision.
Masak2 bg rayyan kenyang, then amik danish kat kindy 11.30am then berambus anta rayyan before 12 noon.
Sampai umah nak melayan danish lg...huh..

Petang plak sebelum 5.30 dah kluar umah
Standby rebut2 cari parking kat sekolah rayyan plak.
Kalo lambat alamat paking jauh la
padahal umah dgn sekolah amatla dekat
dah amik rayyan tekan minyak zassss amik hubby kat kilang..
Sampai umah dekat2 pukul 7,dah gelap gelita
berperang plak kat dapo nak masak..pung pang pung pang
kalo malas masak kat umah, aku masak kat kedai je senang..kuikuikui

Isnin-Rabu kene anta budak2 ni g kelas Iqra' kat Pasti Bintulu
yg tu aku surrender sbb mata agak silau memalam
so hubby la kene drive

Bulan Januari blum lg abis tp badan dah stat sakit2
anak2 pun idung beringus jer
cuaca x menentu kat bintulu ni
kejap panas kejap ujan ..xde signal..
apapun aku bersyukur masih di beri peluang oleh Allah
utk bernafas di dunia ni
Thank You Allah!!

No comments:

Post a Comment