Thursday, September 8, 2011

Mata Sepet & Chinese Look

Sepet benor ke mata aku ni sampai org ingat aku chinese? confius la..

pg td tiba2 ada org ketuk pintu. Nak bukak ke xnak disbbkan keseksian aku ni ha. Bukak2 ada 1 chinese lady dtg..ckp cina ngan aku..err..dgn sopan santunnya aku ckp sorry, i'm not chinese. Pastu dia tanya, can you speak malay?..ayoyo..agak2 dia la aku ni bangsa apa yer..huhu..

Ni mmg nasib aku sejak azali, hehe..org selalu tercakap cina ngan aku. Aku rasa muka aku xde la cina sgt even mmg aku mengaku mata aku sepet. Dahla dulu aku free hair kejap..mmg org ingat aku amoi. Nak2 kalo pakai cermin mata, mmg kecik la sgt mata aku.



xde rupa cina pun??..

Masa mula2 pindah sini, org suratkabo bleh benti dpn gate ckp cina congcengcongceng kat aku. Ko apa hal ha? agaknya org tu pelik tgk aku pelik trus tanya awak nak subcribe newspaper? lorr..itu jer..tp dr gaya ckpnya pjg sgt ayat ko tu.hoho..then, budak pembanci pun sama..congcengcongseng,last2 ckp sy nak banci rumah sbbya aku dah buat muka annoying aku tu..haru betul.

Agak2 kan..ada x solution tuk org yg bermata sepet ni? selain plastic surgery la..huhu..wat senaman mata ke, make up ke..rasanya make up boleh besarkan mata tp aku ni xreti2 nak make up kasi beso mata aku..kalo letak eye liner tu jd cam hantu plak aku nengok

Lepas ni danish maybe akan alami nasib yg sama. Muka ko mmg chinese look la. Gerenti ramai aweks kan..sbbnya anak dara skang ni minat K-POP..ehehe..


No comments:

Post a Comment