Sunday, September 18, 2011

Cerita Raya 2 - Kat Melaka

Raya ke 5 we all zass ke Melaka umah besan mak aku. Adik aku duk ngan mak mertua dia kat Masjid Tanah. Sebelum tu raya kat my long lost fren masa study kat Uitm dulu. Umah member ni kat Jasin. Perjalanan jauh dari Jasin ke Masjid Tanah dekat je dlm sejam. Tp dek kerana kepanasan membara dlm keta, aku kene Migrain. Mula2 ok jer, lepas lunch makin teruk plak sampai muntah2. Adik aku bleh suspek plak yg aku peknen. ceh..

nampak sgt muka aku muka org sakit

lepas migrain aku daa ok, kitorang p mkn seafood kat sini. Kat Tanjung Baru ke apatah namanya..tp mmg best la

nampak seafood jer trus baik migrain aku..

view dari tepi..nmpk x pulau kecik kat tepi tu..adik aku kata nama pulau tu pulau k*t*k..
sungguh lucah sekali
tp xde rupa pun cam mende tu..harharhar..



kat hujung restoren ni ada umah api facing ke laut
tp xleh masuk pun
mlm cantik la sbb byk lampu


Overall, aku mmg suka Melaka. Sebab melaka masih pure kampung lg. aku rasa la. cuma jalan raya kat sini kecik sgt. Pastu byk seafood restoren yg best2. Esok2 nak jalan Melaka lagi.

No comments:

Post a Comment