Saturday, June 25, 2011

tukar susu

malas sungguh nak updet blog sbbnya dah xde skill nak menaip walaupun cerita teramat byk utk diceritakan..erm..satu-satula dulu yer..

latest news..aku tekad nak tukar susu danish from snow ke ??
entah tak tau susu apa..skang ni dah bli 2 jenama. Dutch lady&Nespray. dua-dua dia xsuka..
erm nak snow gak. reason aku nak tukar of course la nak save budget..haha..
laki aku xmo sbnrnya..siap kata dgn anak takyah la berkira yang.Mesti la berkira
sbbnya banyak barang dah mahal skang ni. Huhu..penin kepala aku tiap kali berbelanja.
Next reason, last week danish cirit birit hampir 3 hari..sampai lembik.
2-3 kali gak la sepanjang consume snow ni.
Even kalo pegi paed,dr suggest dia minum susu lain.

Tukar susu ni lagi payah dari ngajo dia potty train.
jenuh pujuk2 lama2 suara akupun naik la mcm harimau. bukan apa,takut dia lapar.
Dutch lady x jalan..ada la 2-3 kali dia minum..pastu terbiar jer.
then aku tukar ke nespray..susu kuat dia kata..hakhak..sbb ada iklan kat tv macam tu.
apa-apa la danish oi. sampai ke hari ni bertahan..bolehla dia minum even
sebelum nak minum tu byk sgt komplennya. Tapi xla selaju minum snow..
kalo snow mau xsampai setin seminggu..
malangnya,danish asik meragam la pulak..tak tau sbb apa
meragam xdpt minum snow kot..huhu
apa pun aku stick tu nespray je la and
baru la tau nespray tu aku bli jenis fortified punya..hakhak..yang 1family bleh minum.

No comments:

Post a Comment