Saturday, June 25, 2011

Penyakit Giler aku dah datang

haha..tajuk xbleh blah siut. Giler ke aku ni?bukanla giler mental tp giler shopping. Latest,aku giler handbag coach. wallawei,design semua cantik2..terliur tgk..erm harga pun marvelous. Kalo bli ni, 3 bln la mkn sardin manjang. Even ada saving sket,perluke aku beli?perlu ke? hakhak..siapa la aku kan..seorang full time housewife jer...huhu..sedih. Laki aku pun dah malas nak layan..dok tgk handbag coach jer.

cantek x? erm..aku ngah cari sling bag camni
online seller ni jual rm800++..original yerr..
harga dah melebihi monthly installment kete honda city laki aku..haha..
bapak punya mahal..nampak gayanya telan air liur jer la..even duit dah ada erm..
sayang la duit aku rm800 tu..xpun beli gred aaa jer la..huhu..

No comments:

Post a Comment