Sunday, June 26, 2011

roses for my belated birthday

17 june haritu besday aku..dah masuk 3 series pun tahun ni. still xnak mengaku dah tua..kat fesbuk pun aku x letak bila besday aku..hehe..xmo org tau kekdahnya..ngan laki aku pun aku dah warning siap2 jgn wish aku kat fb. ntah apa2...

pagi besday lagi aku dah majuk..huhu..geram ngan hubby..haha..lepas semayang jemaat dia balik tunjuk roses ni kat aku..nak pujuk la tu..ingat i ni nora elena ke yang ooiii..bagi2 munger ni. i x heran la..haha..tp jauh di sudut hati, mestila suka kan..mana ada org x suka bunga unless org tu alergik ngan bunga kan..



aku letak dlm jug air da...haha sbb xde vas.teruk benorr rupernya..



ni la mungernya sebelum aku godek2 masuk dlm jug..merah tandanya cinta,pink tu apa?

to say i'm sorry kan..its really hard to say i'm sorry kan yang..huhu

For dinner,my lovely hubby blajer kat parkcity hotel,almaklum la bintulu ni bkn ada byk tpt mkn pun,so belasah jer. We all makan western food,rayyan makan nasi goreng jer..

seperti biasa,budak2 is out of control..berlari2an mcm hotel tu padang bola..

malu aku wei, waiter tu dok senyum2 kambing jer kat aku

i tau la anak i hyper..sorry la


hadiah besday pun ada tp dah beli in advance..teruk betul aku kan..gelojoh sgt.

Aku pi trade in cincin belah rotan sebiji,rantai emas lama seutas& rantai kaki aku yg dah putus tu kat kedai emas,dptla dlm rm1k lebih..hasil pertukaran adalah seutas rantai leher emas & gelang tangan. Kene tambah lg tu..encik hubby sila bayar yer..

No comments:

Post a Comment