Sunday, March 27, 2011

Guess vs Carlo Rino


Last 2 month, aku telah meng'grabbed' (apa punya word da..) satu tote bag carlo rino kaler putih. Harga toksah tanya la. hihi..bli pun setelah ku kumpul duit berbulan2, ye la aku bukannya org kaya kan, nak tunggu jd kaya pun entah bila , ada lak durian runtuh,trus amik jer la tote tu. nak di jdkan cerita, esoknya aku p la shopping brg dapur kat Farley..elok je ngah memilih kacang buncis,ada this chinese lady sebelah aku pakai gak tote bag carlo rino tu..huh,tuhan saja yg tau perasaan aku..cumanya size dia kecil sket,yg lain totally the same. di sebabkan itu, mood aku swing the whole day..bad mood!!


then entah bila..jln2 kat packcity mall, lalu dpn kedai emas..mata aku leh plak nampak this chinese aunty sdg membelek2 emas lagaknya..pun pakai this carlo rino tote bag!!..dush!!!..rasa nak penampar muka sendri pun ada..apa la nasib aku..ada harapan aku kene beli handbag lain ni..cis!!


last entry pegi midvalley tu,haha..aku telah berjaya memufliskan diri sendri..ternampak lak this black Guess handbag..ada lak sale 20%..tp tu pun bli kat metro jaya, aku x bli kat butik Guess tu sbb masa aku pegi,aku baru survey2 jer..tp kat metro jaya we all dpt free rm50 kupon..so untung lg.


lg 1 kes menyayat hati...time kat LCCT nak balik ke Bintulu, aku duduk kat kerusi dpn kedai serbaneka tu sambil tunggu my hubby & kids shopping gula2, tup2 mata aku ni leh nampak lak this young girl pakai gak handbag carlo rino tu..mmg menambahkan luka betul la..or maybe sbb kaler tote tu putih,cpt sgt mata aku ni menangkap..org lain pun bli gak handbag,xkira la murah ke mahal ke,tp ada ke korang jumpa org yg pakai handbag betul2 sama dlm masa 2 bulan??...x ke haru tu namanya..tension aku, nak aku jual bag tu sayang la pulak,nak2 ada plak kesan marker pen si rayyan..aduh..menambahkan lg luka di hati.

No comments:

Post a Comment