Sunday, March 20, 2011

BTU-BanGi-MidVaLLeY-BTU

lately ni suka snap gambo tepi..huhu..sambil berangan

jakunnya...siap baring2 lg kat floor nengok fish

danish gediks :) .........


jet leg...harini still bantai tdo sepetang.Gara2 ikut hubby balik ke KL.16hb tu stay @Hotel Equotorial,Bangi.Bilik besar tp kene tunggu lama sket dgn alasan bilik xsiap kemas lg. Mat Salleh byk stay kat sini. Kat luar tu cantik tmnnya siap ada kolam ikan lg..pool pun besar tp malas nak mandi,sbb xde sapa nak pegang bdk2 ni. Time bekfes je aku x bekenan..xsuka ngan reception kat cafe tu..
Dsbbkan hotel xbg we all voucher tuk bekfes,aku pun walk in je la..bleh dia kata kalo xde voucher mmg we all xbg mkn!..garangnya..senyum pun x..dgn coolnya aku ckp..cas la kat bilik..kan senang..sib baek dia terima..langsung x friendly,nak je aku report tp aku xjumpa pulak complaint form dlm bilik hotel,kalo x aku dah buat dgn jayanya..mentang2 aku pakai suar track ngan spot shoe je time tu..ingat kg sgt kot..apa org kg xde duit ke????..budus!!
kat bilik lak,danish membuat onar..bilik dah la sepah2..nak di jadikan citer..hehehe..dia poopoo time tu..x lama tu yayen kata taik danish jatuh kat floor..huhu..biar betul..mmg betul..hahaha..dia ni kan suka benor bukak pampes sendri..sudahnya jd keje aku plak nak kutip poops tu..gilerr..lg 1 kes,dia patahkan standing lite kat tepi sofa..aduh,camner la leh ada idea nak wat camtu..naik penin aku betulkan..last2 aku sandarkan kepala lampu tu ke tepi dinding..mau kene cas nih..siap kene cubit lg danish tu..geram betul aku..huhu..apa lagi melalak je la..

No comments:

Post a Comment