Tuesday, July 3, 2012

Gastrik & Cherry Berry ..adik beradik rupanya

Pagi ahad lepas pukul 2am
terjaga sbb sakit kat ulu hati yg amat
mesti nak melabur la ni
g toilet x leh melabur
seram sejuk adala..
stat dari muka menjalar ke kaki & tangan
aku da nak pengsann da lam toilet
kot la aku mati kat citu siang la jawabnya laki aku br jumpa
so aku kuar merangkak2 baring kat lantai kejut laki
bang oo bang..b sakit perut ni..nak mati dah ni..huahua
aku nak ckp pun xde tenaga okey

termangu2 incik M,mamai
sib baik dia p amik minyak yuyi urut kat perut aku
kalo dia p bantai tido balik..mmg nak kene la wei

sakit perut dtg lagi
merangkak2 lagi ke toilet
tp xde apa yg kluar
menahan la aku kat toilet kesejukan
the rest malas da nak ingat
sangat seksa rasanya mcm contraction nak bersalin kan danish dulu
food poisining apake? sbb siang tu ada pegi wedding ceremony

siang da ok sket,tp x berani nak kentut cos kalo kentut sure wangi punya la
abis cherry berry je perut bantai mengeras cam braxton hix contraction tu
kalo ada baby ok la gak ni lemak je yg banyak
sampai the whole monday tu,hidup aku x aman
kuar masuk anta laki ngan anak dgn perut mengeras cam ada batu

petang incik M bwk g Bintulu Medical Centre
Doc kata aku Gastrik..biar benar Doc ni
First time aku dgr gastrik bleh wat cherry berry
sbb angin dah masuk dlm perut
dah la aku suka melantak..dah melantak tu minum kurang lak
mkn angin pun aku suka gak,tu yg berangin je perut
Doc bg ubat gastrik plus angin
Mmg berkesan tp ubat angin tu buat aku mamai pulak

Pasni mkn kene ontime
yg tu susah sket sbb keje driver cam aku ni terpaksa limpas waktu mkn
selalu je mkn lambat tp aku still makan aperr
kalo dah gini ke laut la jawabnya diet aku

Haritu aku MC
Incik M yg anta Danish g playschool
Rayyan terpaksa ponteng Iqra'
sbb incik M ada audit xleh suka ati nak kluar masuk
Kul 12  br anta rayyan sekolah
makanya aku jd setajah haritu
ajar iqra'..seriusly, mmg rasa kurang sabar
da la perut ku mencucuk2 lg
org tu pulak tergagap2 lg nak membaca..
sebelum rotan hinggap baik la aku soh dia berhenti cpt2

No comments:

Post a Comment