Friday, November 19, 2010

Selamat hari Raya AidilAdha




Rasanya blum terlambat nak wish selamat hari raya qurban kat kawan2 & diri sendiri. Tahun ni tahun ke 5 we all beraya di Bintulu. Mmg x penah balik pun.Raya Aidilfitri jer kami balik. Pagi2 lg hubby dah pegi semayang raya,aku ngan anak2 xpi semayang pun..xsanggup rasanya bwk budak2 ni ke masjid,bkn apa takut mengganggu orang lain yg sdg menunaikan ibadah.

anak2 lak lepas mandi,aku buntu xtau nak pakaikan bj apa..nak pakaikan bj melayu sepasang takut rimas plak dorang..then pakaikan jeans ngan tshirt jer..sudahnya danish asik potpetpotpet kata nak naik oplen (aeroplane),nak jumpa nenek kat banting..huhu..byk kali lak tu dia ckp..sampai sakit telinga aku..

xtvt pg,sambung masak..dari mlm aku masak ..huhu..penat..mlm just rebus2 nasi impit&lemang segera..then masak kuah kacang.

esoknya,aku bakar sate..sate segera lg..huhu..semua segera ni weh..tp lepas tu,aku gagahkan jugak masak nasi putih,kari daging&ayam masak kicap. lepas hubby balik semayang,xtvt mkn2 pun bermula..isik perut sampai buncit..hahaha..lepas tu dek kerana kaki ku yg sakit sbb lama berdiri time masak,aku pun tdo ler kat sofa sampai tghri..kuang..kuang..manala x gemok!!..muahaha...mr hubby la yg dok kemas umah& layan kerenah anak2 kesayangannya iteww..

No comments:

Post a Comment