Tuesday, November 2, 2010

Aku yang geram...GRRRRR...

penah xkorang byr something yg korang x bli?dah la main byr jer then esok br nak terhegeh2 cari resit bil smlm konon2 nak tgk bajet yg terlebih..tgk2..mcm s%#&%!!!..
Ni kes dinner kat Cafe Riverfront la ni..bkn pestime pun mkn kat situ,dah byk kali..tp mlm tu dah takdir aku kot..Order spegheti seafood,nasi putih+mix veggie&nasi goreng,minum lak ribena sprite,chinese tea& milo ais. ..Bila bil dtg trus jer bayorr..langsung x cek resit. Esoknya time nak kemas handbeg,tertgk ler resit tu..mak aih,ada 2 bende yg aku xoder tp kene bayor gak..1 guiness malta& 1 coke..bangang punya org! kalo air biasa leh gak aku maafkan ni..bila masa lak aku order nih??mahal lak tu... melayang duit rm10 sbb air arak tu..
Sampai la ni rasa marah x abis2 lg..huhu..
moral of the story; next time,cek bil dl br bayorr..

No comments:

Post a Comment