Wednesday, September 2, 2009

Our 1st born Niece - Nur Qaseh Qistina



She was born premature on 9th July 2009. Baby Qis anak saudara kitorang yg pertama, anak adik ipar aku. kecik je budaknya 2.26kg.sama jer keciknya cam rayyan (2.3kg) ngan daanish (2kg) masa lahir dulu..rayyan pun x ckp bln gak. agaknya we all ni semua keturunan x cukup bln agaknya..anak semua kecik2. x per la janji semua sihat.

well, at least, ada gak cousin utk si rayyan and danish.kalo x perhatian atuk ngan neneknya hanya utk diorang jer la..huhu..cuma aku nak tunggu anak sedara dari adik aku sendiri tu yg berjanggut gamaknya. ye la org tu pun blum grad lagi.


citer psl Baby Qis x abis lagi. usianya blum pun sampai sbln, dah kene hempuk ngan bakul sampah dgn si daanish. Ya Allah, berderau darah aku dgr bdk kecik ni tiba2 menjerit. Time tu mummy si Qis ni letak la baby dia kat sofa, then tinggalkan sorang2, yg aku plak sibuk pakai tudung,tiba2 dia menjerit, tgk2 ada bakul sampah kecik ngan ujung kepala dia..danish plak berada x jauh dari dia..dah agak dah..mesti keje si daanish. sbb si daanish ni kaki pukul..suka bebenor pukul org..akibatnya, benjol la kepala baby Qis. I'm so sorry dear, hope xde apa la effect kat kepala si Qis tu nanti..takut gak aku..



No comments:

Post a Comment