Friday, May 18, 2012

Minggu Exam Rayyan

Last week dpt dah jadual exam rayyan
terkejut gak sbb buat awal seminggu
before school holidays

Masa peksa awal tahun 1st semester dulu
rayyan dpt no 7
alhamdulillah mandarin dpt 68% (B)
satu pencapaian yg aku rasa agak membanggakan bg anak melayu yg xde basic mandarin
tp belajar di SJKC
yg mana Matematik& Sains juga di ajar dlm bahasa cina

Peksa kali ni,aku ngan Mr. M relaxs jer
rayyan apa lagi relaxs memanjang
bila soh baca buku
katanya dah pandai..huahua
Kene paksa jugak
nak2 subjek Bahasa Cina
Awal2 lg aku da install chinese dictionary dlm tab
mmg banyak membantu dlm pembelajaran rayyan
Aku sampai naik penin tgk tulisan cina ni

Just imagine camner nak ajar dia matematik dlm mandarin??
sengal seluruh otak mak ko ni
sedangkan dlm BM pun terkial2..
tp aku tgk budak ni lg lancar mengira dlm bahse cina than melayu
alahai..

Jadual dia :-

Hari Rabu exam BM ngan Mate
Hari Khamis exam BI ngan Sains
Hari Jumaat exam Mandarin, Agama Islam ngan Pend. Kesihatan

Tak mau ckp byk..just Good Luck son!!

No comments:

Post a Comment