Tuesday, December 27, 2011

Miri - Brunei




papan tanda merah tu kata "AWAS,KENDERAAN BERPUSING DI HADAPAN"..puas aku pk kenderaan apa yg berpusing?? rupanya ada U-turn kat highway dia..






bas mini kaler purple you all..ko ada?









kat mall..ada air terjun kat tgh2 bangunan mall ni..



lunch kat Hong Kong Dumpling..halal tau..sini senang kot nak cr makanan halal.
aku order siew mai,prawn dumpling & glutinous rice. tp muak sket la..sbb x pedas kot


En. M & anak2 mkn nasi ayam..total lunch $17.50








danish tgk bot laju. beria2 nak naik bot, tp mintak maap la yer mama pobia. nak nak br lepas makan,mau muntah hijau






dpn tu perkampungan air. Ada driver bot laju offer $20 kat we all naik bot ronda2. mahal la sgt.lum convert lg duit mesia. pastu offer lg $15..kalo offer $1 pun lum tentu aku sanggup naik bot tu. pobia lorr..




G mesjid nak semayang zohor. terik masa ni. mata aku pun dah x nampak. bulu mata pun takde tau :)...danish ngah nangis sbb nak naik bot kat jetty tu..



ada replika kapal besar kat belakang mesjid ni. ada gak la few potographer amik gambo. aku bwk danish g sini sbb nak mengubati kekecewaannya xdpt naik bot laju. tp dia tau la yg kapal ni x bergerak..mama tipu!!!..






pemandangan belakang masjid. dlm masjid ni sgt la cantik ok, lampu candelier besar2..tp sayang dorang x bg amik gambar.



aku rasa xpegi dah kot Brunei lepas ni.huhu..xde tempat yg menarik sgt,huhu..


mau kene lahar ngan org brunei ni..ampunnnnn

No comments:

Post a Comment