Monday, November 28, 2011

Rayyan Graduation Day

Last Friday, ada graduation day utk SRK. Overall, aku mmg x puashati dgn cara pengurusan diorang ni. Dah la lambat buat graduation day, budak2 pun dah ramai yg xdtg..buat pun mcm tangkap muat jer..asal buat suda. Dah la buat hari bekerja, terpaksa la parents amik halfday, yg sampaikan hadiah pun teacher jer.


Mana peginya pihak pengurusan?? aku jumpa minah tu pun masa nak bayar registration jer. Takkan la masa nak terima duit registration beratus2 baru ada tp time budak2 nak graduate langsung xmo datang.. xtau la alasan apa. Malas dah aku nak buat spekulasi.




Rasa hampa aku tu terubat tengok budak2 ni buat persembahan. Paling x bleh blah si rayyan la.haha..ingatkan dia xmo terlibat langsung,rupa2 bleh pun dia join menari2 tu. Cuma masa nyanyi lagu Negaraku jer dia tegak berdiri langsung xmo nyanyi. Aku dah malu dah, anak sapa la tu kan..


nyanyi lagu twinkle2, aerobik & lagu wash2 tomato..cute jer dgr dorang nyanyi lagu tu.



Dapat Best Student Award for 6y sebab rayyan score straight A's. Nak amik adiah pun malu-malu


Masa amik cert.




Gambar dgn kawan-kawan. Utk 6 tahun, cuma ada 4 org jer student, yg lain 5&4thn mmg ramai.

No comments:

Post a Comment